problem kundnr 1110429
Lars Lundberg, fotografi
2018-01-18
ommer inte in på min databas. Mina företag är borta vad jag kan se. Lars Lundberg fotograf och ett till Sirapsr...
Var inne på programmet och gjorde några fakturor, och då fungerade allt.. sedan har jag fått en hdf-fil i min standrad accountmapp som jah inte sett förut...

Lars Lundberg, fotografi
2018-01-17
Och när jag loggar in så är det bara ett nytt företag som syns, helt tomt på innehåll...

Stacy
2018-01-17
Hei Lars,

Det er to måter du kan komme deg inn i din database.

1.
- Åpne Standard Økonomi >> legg inn firmainformasjon (fra hovedkontrollen) >> koble til firma >> søk på kundenummeret ditt eller organisasjons nummeret ditt.

- Login med samme bruker navn og passord som du benyttet i den andre installasjonen.

2. Gå till "mystandard.hansaworld.com" och logga dig in med din epost och lösenord.

Det ska finnas en ruta som heter "Start" tryck på den ifall servern din inte kör.
När servern kör, gör detta:

På MyStandard finns ett alternativ som heter "Koppla till"

Ifall du använder Windows:

Välj "koppla till" och sedan "ladda ner klient".
En ny klient laddas ner, när den har laddats ner, välj kör och välj sedan "Skapa ny installation"
Då får du ett fönster där du kan ändra platsen för installationsmappen, där kan du installera appen på skrivbordet.
När du har valt den nya platsen väljer du OK och installerar.

Ifall du använder Mac:
Välj"koppla till" och sedan "ladda ner klient".
Skapa en ny mapp på skrivbordet, ladda ner klienten, öppna dmg-filen, dra standard accounts ikonen över till din nyskapade mapp på skrivbordet. Och starta programmet i mappen.

For mer info, vennligst ta en titt på andre forum henvendelser, som f.eks denne:
https://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/viewmessage/4776/8338284#post8338284

Skrivet av:Lars Lundberg, fotografi09:01 18 Jan 2018
Mitt kundnr är 1110429
Hej!
Jag lyckades få en klient nu och kommer in på min databas. jag har 3 företag där. Kommer dock bara in på det första - Lars Lundberg fotografi- , Sirapsr.. och Lars Lundberg fotograf kommer jag inte in . Programmet säger fel lösenord på dessa 2. På det första Lars Lundberg fotografi funkar det dock med lösenordet.
Per
2018-01-19
Hej Lars.

Har du provat att ändra lösenordet på MyStandard?

Gå till https://mystandard.hansaworld.com/loginpage

Under inloggningsboxen klickar du på "Forgot Password" och signerar med din Standard ID.

Mvh.
Per
HansaWorldSupport
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.