Skrivet av:Per16:16 22 Jan 2018
Hej Lars.
Så lösenordet för de andra två är alltså fel?
Använder du tre olika Standard Ekonomi, alltså en klient för varje företag?
Eller har du alla företag i en och samma klient,
så att du byter dem genom att gå från huvudmeyen (efter
Hej Per. Tack för svar.
Ja lösenordet för de andra 2 fungerar inte. Innan detta började krångla, så behövdes inget lösenord, jag bara loggade in på user 1 och lämnade blankt på lösenordsraden. Och det funkade på alla 3.Men jag fick logga ut om jag skulle byta för det går bara att använda ett företag i taget tror jag.
jag har använt samma för alla 3 klient, ja.
Varför jag har 5 olika kundnr/ företag vet jag inte. Behöver ju bara 1. Men det har uppriktigt sagt varit rätt mycket krångel sedan ni ändrade system och jag har inte vågat ändra något. Har säkert laddat ned några clienter i onödan, när det krånglat,och kanske behållit dem i systemet.När det väl funkat så har jag inte brytt mig om att gå in och kolla
Kan ju tex inte förstå att min klient fungerade ena stunden och i nästa var borta och att jag inte hittade mina företag. Men nu har jag ju laddat ned ny client, ser företagen men kan som sagt bara komma in på det en - Lars Lundberg, fotografi. Inte Siraps... eller Lars lundberg fotograf.
Jag har bara använt en client för alla 3 företag, så det innebär väl att jag bara använder 1 databas?
Mvh Lars