Kontobastyp
Österbymo Rör AB
2017-10-24
Hej,

Eftersom jag inte kan se den i min bokföring, vill jag ha svar på vilken
kontopbastyp jag använder tex. BAS 95 osv. elller annan?
Mvh
Birgitta
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Ester J.13:33 1 Nov 2017
Vad händer när du försöker starta appen? Startar det inte eller får du några felmeddelanden? Jag har tyvärr ingen översikt över vad vi har mailat dig. Har du ämnen av de mail som vi skickat? om du skulle kunna ge mer information skulle det vara mycket uppskattat? har du inte fått våra mail?

Mvh

Ester
Ester J.
2017-11-01
Hej, jag är inte säker på att jag förstår vad du menar. Kan du förklara lite mer?
Österbymo Rör AB
2017-11-01
Skrivet av:Ester J.10:42 1 Nov 2017
Hej, jag är inte säker på att jag förstår vad du menar. Kan du förklara lite mer?
Vi lämnar den frågan! Däremot så vill jag veta varför jag inte kommer in i ert program och jag vill omedelbart veta vad ni har mailat till mig om????
Det här svaret är korrekt:
Ester J.
2017-11-01
Skrivet av:Österbymo Rör AB13:25 1 Nov 2017
Vi lämnar den frågan! Däremot så vill jag veta varför jag inte kommer in i ert program och jag vill omedelbart veta vad ni har mailat till mig om????
Vad händer när du försöker starta appen? Startar det inte eller får du några felmeddelanden? Jag har tyvärr ingen översikt över vad vi har mailat dig. Har du ämnen av de mail som vi skickat? om du skulle kunna ge mer information skulle det vara mycket uppskattat? har du inte fått våra mail?

Mvh

Ester
Österbymo Rör AB
2017-11-01
Skrivet av:Ester J.13:33 1 Nov 2017
Vad händer när du försöker starta appen? Startar det inte eller får du några felmeddelanden? Jag har tyvärr ingen översikt över vad vi har mailat dig. Har du ämnen av de mail som vi skickat? om du skulle kunna ge mer information skulle det vara
Detta bokföringsprogram är helt värdelöst!!!!!!
När det tar minst en dag att komma in i servern! Ni är helt värdelösa!!!
Servern svarar inte får jag till svar trots att den håller på att starta!!!
Och, märk väl, detta är inte första gången! VAD håller ni på med? Jag har berättat allt för er konsult på Anova och han håller med om att jag kan inte hålla på med er!!!
Österbymo Rör AB
2017-11-01
Nu fick jag till svar att jag ska få hjälp av en assistent!!!! Se till det då iDag!!!
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.