Godkänna!
Marianne Eriksson
2017-03-08
hej har fått mitt faktura program uppdaterat,nu vet jag inte hur jag ska godkänna fakturan,det funkar inte som förut.och kan inte hitta vart jag skriver ut fakturan heller!
Edwin
2017-03-09
Hej Marianne,

Vad har du för program nu? Du använde Standard Fakturering tidigare, eller hur?

Fakturor hittar du genom att gå in i modul Fakturering -> Register -> Fakturor. Där kan du öppna upp en faktura och vill du godkänna den klickar du i rutan där det står OK.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Marianne Eriksson
2017-03-09
Skrivet av:Edwin07:13 9 Mar 2017
Hej Marianne, Vad har du för program nu? Du använde Standard Fakturering tidigare, eller hur? Fakturor hittar du genom att gå in i modul Fakturering -> Register -> Fakturor. Där kan du öppna upp en faktura och vill du godkänna den klickar d
Det är samma program och jag trycker ok men det funkar ej!
Marianne Eriksson
2017-03-09
Skrivet av:Marianne Eriksson09:55 9 Mar 2017
Det är samma program och jag trycker ok men det funkar ej!
hur skriver jag ut en ny faktura? jag vet inte vart jag ska trycka.kommer bara till inspektera där kan jag skriva ut men då blir det dubbelt på något vis.plus att det inte står något kundnr på dom nya.fattar inget sedan uppdateringen!
Edwin
2017-03-10
Skrivet av:Marianne Eriksson20:47 9 Mar 2017
hur skriver jag ut en ny faktura? jag vet inte vart jag ska trycka.kommer bara till inspektera där kan jag skriva ut men då blir det dubbelt på något vis.plus att det inte står något kundnr på dom nya.fattar inget sedan uppdateringen!
Hur menar du att det blir dubbelt?

Mvh

Edwin
Marianne Eriksson
2017-06-27
hej jag fick hjälp med att uppdatera och allt gick bra.Men nu har allt försvunnit hela registret kunder fakturor,allt.hur får jag fram det.tacksamm för svar snarast. Marianne.
Edwin
2017-06-27
Skrivet av:Marianne Eriksson12:01 27 Jun 2017
hej jag fick hjälp med att uppdatera och allt gick bra.Men nu har allt försvunnit hela registret kunder fakturor,allt.hur får jag fram det.tacksamm för svar snarast. Marianne.
Hej Marianne,

Har du importerat in din backup från ditt tidigare program?

Med vänliga hälsningar

Edwin

HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.