Automatiska redovisningstransaktioner
Planta Jemtlandica
2016-10-21
Hej;
Fortfarande samma fel. Enligt AppleStore har jag betalat för prenumerationen, men inget syns i Marknadsplatsen. Varför?
Rolf
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld08:34 24 Okt 2016
Hej Rolf,

enligt fakturan 360367 hade du beställt automatiska transaktioner för bara en månad. Om du har inte avbokat prenumerationen då skulle det funka fortfarande - men det betyder också att du skulle ha fått flera fakturor varje månad, eftersom du betalade för bara en månad. Men jag kan inte se på systemet att du har en aktiv prenumeration. Om du går till marknadsplats och det finns inte på aktiva prenumerationer kan du ta en titt på listan av prenumerationerna också. Det skulle stå där också om prenumerationen är aktivt.
Vänligen ta en titt om du har fått en faktura varje månad. Om det hade inte skett betyder det att automatiska transaktioner är inte aktivt. Jag vet inte varför MacAppStore säger att den är aktivt. Vi sky undersöka detta.

Mvh, HansaWorld Support
HansaWorld
2016-10-21
Hej Rolf,

vi kan se att du har flera kundnummer hos oss. Vänligen låt oss veta vilken av de är ditt nuvarande numret, då kan vi undersöka problemet.

Mvh, HansaWorld
Planta Jemtlandica
2016-10-21
Hej;
I First Office har jag kundnummer 4630760. När jag beställde Automatiska redovisningstransaktioner fick jag kundnummer 4610111, enligt faktura 360367.

Mvh
Rolf
Planta Jemtlandica
2016-10-22
Hej;
Ingen ändring har skett.
Samma problem från augusti. Enligt AppStore gäller prenumerationen till den 20/11-2016. Enligt Standard Accounts har jag ingen aktiv prenumeration.
Rolf
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-10-24
Hej Rolf,

enligt fakturan 360367 hade du beställt automatiska transaktioner för bara en månad. Om du har inte avbokat prenumerationen då skulle det funka fortfarande - men det betyder också att du skulle ha fått flera fakturor varje månad, eftersom du betalade för bara en månad. Men jag kan inte se på systemet att du har en aktiv prenumeration. Om du går till marknadsplats och det finns inte på aktiva prenumerationer kan du ta en titt på listan av prenumerationerna också. Det skulle stå där också om prenumerationen är aktivt.
Vänligen ta en titt om du har fått en faktura varje månad. Om det hade inte skett betyder det att automatiska transaktioner är inte aktivt. Jag vet inte varför MacAppStore säger att den är aktivt. Vi sky undersöka detta.

Mvh, HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2016-10-25
Skrivet av:HansaWorld08:34 24 Okt 2016
Hej Rolf, enligt fakturan 360367 hade du beställt automatiska transaktioner för bara en månad. Om du har inte avbokat prenumerationen då skulle det funka fortfarande - men det betyder också att du skulle ha fått flera fakturor varje månad, efters
Hej;
Jag har betalat den 20/8, 20/9 och 20/10 enligt Apstore.
Men ingen prenumeration är aktiv enligt er information. Var finns pengarna?
Kanske jag behöver göra en polisanmälan? Pengarna försvinner tydligen mellan AppStore och HamsaWorld.
Rolf
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.