Fattas artiklar på fakturan ??
ABC Collection
2016-04-08
Hej,
har lagt in en order med 3 artiklar, har levererat ut dem.
Har gjort en faktura, men där kom endast 2 av artiklarna med.
Den 3:e är inte med på fakturan.

Har gått tillbaka till ordern och tryckt igen på "leverera" och sedan "fakturera". När jag trycker på fakturera. kommer det upp en ruta och en röd hand. Texten är : Leverera ut först.
Men det har jag ju redan gjort.
Vad gör jag nu för att även den 3:e posten ska bli fakturerad ?
Mvh Eva ABC Collection
HansaWorld
2016-04-14
Hej Eva,

Har du den tredje artikeln i lager?

med vänliga hälsningar HW Support
ABC Collection
2016-04-14
Hej igen HW Support, försöker köpa till 1 användare a 99:-/månad.
Frågor:
1)tillkommer moms ?
2)Hur gör jag när jag vill säga upp det avtalet ?
Med vänlig hälsning Eva Abrahamsson ABC Collection
HansaWorld
2016-04-15
Skrivet av:ABC Collection13:08 14 Apr 2016
Hej igen HW Support, försöker köpa till 1 användare a 99:-/månad. Frågor: 1)tillkommer moms ? 2)Hur gör jag när jag vill säga upp det avtalet ? Med vänlig hälsning Eva Abrahamsson ABC Collection
Hej Eva

1) om du betalar med kredikort, kommer du se att momsen(VAT) är 0%. Om du betalar mot faktura, är priset (99 /m) inkluderad momsen, men på själva fakturan kommer det står ett priset som är ex. momsen, och momsen.

2)Du öppnar Marknadsplats, sedan välj prenumeration till vänster, och sedan klicka på aktiva. Du kommer se alla aktiva prenumerationer du har, där kan du välj avsluta den som du inte längre vill ha.

MVH
HW support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.