Utbetalningar
Tine Remshagen
2016-12-27
Då var det dags igen!

När jag skall registrera utbetalningar så had jag problem med datumet, det hoppade bara till år 2020. Jag fick i uppmaning att använda förstoringsglaset o prick för rätt datum. Tack det funkar.

Nu efter jul skulle jag börja och pricka av våra utbetalningar för november, nu försvinner raderna i eran blankett ibland, så jag måste avbryta och börja om från början, varför?

Jag är så less på allt strul

God fortsättning
/Tine
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Ester J.12:33 9 Jan 2017
hej,

Om du loggar in på mystandard.hansaworld.com kommer du att få möjlighet att starta din server.

Mvh
Ester

HansaWorld Support
Edwin
2016-12-27
Hej Tine,

Vilket operativsystem använder ni? Använder ni Mac kan du klicka på äpplet uppe i vänstra hörnet och sen "Om den här datorn". Där kan du se vilken version ni har.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Tine Remshagen
2017-01-09
Skrivet av:Edwin12:08 27 Dec 2016
Hej Tine, Vilket operativsystem använder ni? Använder ni Mac kan du klicka på äpplet uppe i vänstra hörnet och sen "Om den här datorn". Där kan du se vilken version ni har. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej Edwin

Vi har OS X El Capitan Version 10.11.6

Ni har sagt att jag skall starta om vår server? Hur då bland molnen.

Med vänlig hälsning
/Tine
Det här svaret är korrekt:
Ester J.
2017-01-09
hej,

Om du loggar in på mystandard.hansaworld.com kommer du att få möjlighet att starta din server.

Mvh
Ester

HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.