Utbetalning leverantörsfakturor
Helena Sobel
2016-08-30
Hej!

Har skapat en utbetalningsfil som jag kryssat i beställt på.
Efter detta upptäckte jag att ett flertal fakturor var inlagda på fel leverantör och då justerade jag "utbetalningen" genom att annullera dessa rader så att endast de fakturor som var korrekta skulle gå med filen till banken. Dessa fakturor är nu betalda och när jag ska gå in och godkänna med OK så säger Hansa "post annullerad" men
hur ska jag kunna bocka av de fakturor som verkligen är betalda?
Tacksam dör snabbt svar!
Med vänlig hälsning, Helena
HansaWorld
2016-09-02
Hej Helena,

Vi undersöker ditt ärende och återkommer med svar

Mvh
HansaWorld Support

HansaWorld
2016-09-02
Hej Helena,

Vilken version av programmet använder du? och skulle du kunna ge oss ditt kundnummer?

Mvh
HansaWorld Support
Helena Sobel
2016-09-06
Skrivet av:HansaWorld13:20 2 Sep 2016
Hej Helena, Vilken version av programmet använder du? och skulle du kunna ge oss ditt kundnummer? Mvh HansaWorld Support
ERP 8.0
Kundnr 4653293

Med vänlig hälsning,
Helena
HansaWorld
2016-09-06
Hej

jag skulle tipsa dig kontakta vårt partner som tar hand om ERP frågor och erbjuder konsulthjälp

Du kan kontakta Avone IT på telefon nummeret +46 8 410 102 16

MVH
HW
HansaWorld
2016-09-06
Hej Helena

Har du försökt att följa dessa steg i Manualen:

http://hansamanuals.com/main/mailnumber___59164/theconf___515/manuals/version___80/english/hwconvindex.htm?shortcode=HW0201INV_Credit_Notes

Mvh
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.