Registrerade lev fakturor hamnar ej i redovisningen
Bredandig IT Communication i Göteborg AB
2016-05-11
Efter uppdatering av standard account på er (supportens) inrådan fungerar det inte att registrera leverantörsfakturor.
De blir registrerade och får ett löpnummer men de kommer inte in i redovisningen.

Om jag tar upp lev fakturan och klickar på kugghjulet finns det endast balans och leverantörsfakturastatus.
Jag får nu göra ett manuellt verifikat efter att lev fakturan är registrerad. Det kan väl inte vara meningen???????
Jag har varit i kontakt med support 160503 som lovat att rapportera in åtgärda detta men jag har fortfarande samma problem.
Tacksam för hjälp SNARAST!!!

Hälsningar Bredbandig IT Communication i GBG AB

Carina Svensson
--------------------------------------------------------------------------
Bitcom Bredband
Box 209, 431 23 Mölndal
Leverans/Besöksadress: Argongatan 4, 431 53 Mölndal
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld13:52 28 Jun 2016
Hej Carina,

I Standard Ekonomi 8.2 och senare så ingår inte automatisk redovisning i gratisversionen.

Du kan köpa till Automatisk redovisning i marknadsplatsen.

Vänliga hälsningar
Hansaworld
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-06-28
Hej Carina,

I Standard Ekonomi 8.2 och senare så ingår inte automatisk redovisning i gratisversionen.

Du kan köpa till Automatisk redovisning i marknadsplatsen.

Vänliga hälsningar
Hansaworld
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.