Få att fungera
Anders Åkerlund
2023-02-22
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej, Nu har jag laddat ned Standard Account 8.5.500120 på min Mac. Programmet är installerat och verifierat. Nästa steg var alltså att importera en tidigare .txt-fil gjord i Standard Bokföring 6.3.

Jag har följt era instruktioner: System-Rutin-Importer-Manuell filsökning-Open. Importen kommer inte igång. Vad är fel?

Jag kan precisera att jag provat på Mac OS 10.13.6 och 10.14.6. I App Store står det tydligt att minimikravet för version 8.5.500120 är 10.11.6 eller senare.

Det börjar bli akut för mig att få igång en fungerande version på någon av våra datorer eftersom jag är mitt i en företagsförsäljning och vi helt plötsligt inte längre kommer in i vårt program 6.3.

Tacksam för snabbt svar och gärna en mer personlig support.

Med vänlig hälsning
HansaWorld support Nordics
2023-02-28
Hei.

Vi har mail dialog gående, venter på partner som kan hjelpe deg.

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.