Felmeddelande vid registrering
Kulturföreningen Skjutsgossen
2021-11-02
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej
Ska nu börja registrera verifikationer för 2021. Har lagt upp nytt räkenskapsår för 2021 samt bokföringsperioder. När jag ska spara verifikationerna så får jag upp en ruta som anger att det Utanför angivna serier. Vad behöver jag göra för att det ska fungera?

/Mats Engquist
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld support Nordics15:24 3 Nov 2021
Hei.

Du må gå til modul regnskap >> innstillinger >> nummerserier - bilag og legge til ønskede nummerserier her.

Om du ikke har nummerserier i pakken din kan den kjøpes på markedplassen.

Mvh
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld support Nordics
2021-11-03
Hei.

Du må gå til modul regnskap >> innstillinger >> nummerserier - bilag og legge til ønskede nummerserier her.

Om du ikke har nummerserier i pakken din kan den kjøpes på markedplassen.

Mvh
Kulturföreningen Skjutsgossen
2021-11-03
Skrivet av:HansaWorld support Nordics15:24 3 Nov 2021
Hei. Du må gå til modul regnskap >> innstillinger >> nummerserier - bilag og legge til ønskede nummerserier her. Om du ikke har nummerserier i pakken din kan den kjøpes på markedplassen. Mvh
Hej
Har inte behövt att köpa nummerserier för 99kr/månad tidigare. Har ni ändrat era villkor för vad som ingår i programmet. Vi använder enbart programmet för bokföring av knappt 100 verifikationer per år
/Mats
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.