Skapar ej verifikat
Niklassons Tryckeri AB
2018-09-25
Hej
Fast vi har betalat så funkar inte integrerad bokföring!
Jag måste på direkten få detta att funka.

Mvh Bele
Per
2018-09-25
Hej.
Det verkar som att tillgången till funktionen automatiskt blivit stängd.
Jag har nu öppnat upp tillgången för modulen Integrerad Bokföring.

Vänligen säg ifrån ifall ni fortfarande upplever att ni inte får tillgång till Integrerad Bokföring.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2018-09-25
Skrivet av:Per11:44 25 Sep 2018
Hej. Det verkar som att tillgången till funktionen automatiskt blivit stängd. Jag har nu öppnat upp tillgången för modulen Integrerad Bokföring. Vänligen säg ifrån ifall ni fortfarande upplever att ni inte får tillgång till Integrerad Bokföri
Tack Per!

Nu ser det ut att funka. Men nu är programmet endast på engelska?
Svenska flaggan försvann.

Jag har även försökt att installera SA på andra "macar" men det funkar inte. Får en felkod?
Vad kan det bero på?

Mvh Bele
Per
2018-09-25
"Nu ser det ut att funka. Men nu är programmet endast på engelska?
Svenska flaggan försvann."

Du kan ladda ner en ny svensk klient genom MyStandard:

1: Gå till https://mystandard.hansaworld.com/loginpage logga in med Standard ID + lösenord
2: Gå till Mitt konto / My account och i "Default language" väljer du svenska, klicka på Submit.
3: Logga ut från Mystandard, och logga in igen, du ska nu ha svenska som valt språk.
4. Gå till Companies, klicka på "Niklassons Tryckeri AB" som ska visas till vänster.
5. Ifall servern inte redan är i status "Running" klicka då på "Start"
6. Klicka på Connect och Download Client. Nu laddar du ned ny klient till din maskin.
7. Då du använder MAC och du redan har SA, skapa då en tom mapp på skrivbordet dit du lägger den nya klienten.
8. Starta upp klienten och undersök ifall allt är på svenska.

"Jag har även försökt att installera SA på andra "macar" men det funkar inte. Får en felkod?
Vad kan det bero på?"

Vilken felkod är det du får upp? Varifrån laddade du ner SA till de andra maccarna?

För att kunna koppla de andra maskinernas klienter till ditt företag så måste du ladda ner klienten från Mystandard (som angivit ovan)

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.