Inget verifikat IGEN.
ReklamUtveckling Colin AB
2018-06-19
Varför händer detta titt som tätt?

Mvh
Lena
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Per11:32 17 Okt 2018
Hej.

Så verifikaten finns nu, bra.

Jag har bett ansvarig om att ordna kortbetalning, detta skall vara löst till fredag.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-06-20
Hej Lena.

Ditt kundkort och modulen nummerserier var av någon anledning låsta.
Detta kan ske vid övergången till ny fakturaperiod. Vi skall undersöka problemet för att se så att det inte sker igen.

Vänligen genomför underhållsrutinen för verifikat ifall det inte fungerar:
Modul-System >> Rutiner >> Underhåll >> Skapa transaktioner

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-10-02
Skrivet av:Per10:06 20 Jun 2018
Hej Lena. Ditt kundkort och modulen nummerserier var av någon anledning låsta. Detta kan ske vid övergången till ny fakturaperiod. Vi skall undersöka problemet för att se så att det inte sker igen. Vänligen genomför underhållsrutinen för veri
Nu har det hänt igen: inga verifikat! Och jag har betalat för ett helt år eftersom ni aldrig får till det att jag kan betala med kort. För att slippa faktureringsavgift varje gång!!!

Mvh

Lena
Per
2018-10-03
Hej Lena.

Jag har öppnat tillgången manuellt.
Vänligen starta Standard Ekonomi och se ifall det går bättre nu.

Vänligen genomför underhållsrutinen för verifikat ifall det inte fungerar:
Modul-System >> Rutiner >> Underhåll >> Skapa transaktioner

Eftersom du upplever samma problem igen som tidigare, vänligen sänd oss filen "hansa.log" så att vi kan analysera loggen och se vad det var som orsakade felet.

Du finner filen genom att gå till mappen där Standard Ekonomi är installerad.
Använder du Mac, gå till "Standard Accounts.hdf" högerklicka och välj Open Package Content/Öppna paketinnehåll
Filen öppnar sig och du ska där kunna finna filen "hansa.log"

Kopiera filen och sänd den här på forumet som en bifogad fil (klicka på Choose Files)

Mvh.
Per

HansaWorld Support
2018-10-16
Skrivet av:Per10:58 3 Okt 2018
Hej Lena. Jag har öppnat tillgången manuellt. Vänligen starta Standard Ekonomi och se ifall det går bättre nu. Vänligen genomför underhållsrutinen för verifikat ifall det inte fungerar: Modul-System >> Rutiner >> Underhåll >> Skapa transaktion
Hejsan Per!

Verifikaten OK!

Filen kommer här!

Att byta så att kortet debiteras går fortfarande inte!

Mvh
Lena
Det här svaret är korrekt:
Per
2018-10-17
Hej.

Så verifikaten finns nu, bra.

Jag har bett ansvarig om att ordna kortbetalning, detta skall vara löst till fredag.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-12-10
Skrivet av:Per11:32 17 Okt 2018
Hej. Så verifikaten finns nu, bra. Jag har bett ansvarig om att ordna kortbetalning, detta skall vara löst till fredag. Mvh. Per HansaWorld Support
Hej Per!

Nu funkar kortbetalningen oxå!

God Jul om vi inte hörs innan dess!

Mvh
Lena Collin
Per
2018-12-11
Önskar dig en god jul.

Låser denna tråd.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.