Standard Account
Påskalyckans vänner
2016-08-24
Hej!

Jag vill ha igång min client för Påskalyckans vänner! Har inte kunnat bokföra sedan i juni!!
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld09:52 25 Aug 2016
Hej,

Vi skickade ett mail med ett antal frågor igår till paskalyckan@telia.com är det den korrekta adressen? eller kan du ge oss en annan adress där vi kan nå dig på.

Mvh
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-25
Hej,

Vi skickade ett mail med ett antal frågor igår till paskalyckan@telia.com är det den korrekta adressen? eller kan du ge oss en annan adress där vi kan nå dig på.

Mvh
HansaWorld Support
Påskalyckans vänner
2016-08-26
Rätt adress. Bortrest igår!

Hej Olga!
Jag använder bara modulen redovisning. Vad det gäller datumformat så vet jag inte. Bokföringen är hämtad från ert tidigare program ”BOOKS”. Brukar använda ÅÅÅÅ-MM-DD men är inte säker. Senast jag kunde bokföra var i mitten av juni!

Med vänliga hälsningar

Anders Widell
Kassör

Brf Påskalyckans vänner
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.