Standars Account
Månteatern Ekonomisk Förening
2016-08-19
Hej!
Jag lyckades komma in i går kväll. Nu när jag skall logga in får jag detta felmeddelande;

Alert
Server: 54.78.225.68 Port: 14863
Försöker att ansluta. Servern är inte igång, porten är blockerad eller inte riktigt konfiguerad.

Mvh Anders Widell
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld08:50 22 Aug 2016
Hej igen Anders,

vi har tittat på servern, har uppdaterat den och skapat en ny kompatibel klient.

Klienten fungerar bra och ansluter till servern varje gång vi testade. Men det finns fortfarande ett litet problem med versionen du använder. När du startar upp klienten kommer du att få ett felmeddelande som säger "Internal Error". När du trycker på OK ska du se ett felmeddelande som säger "Server svarar ej på det IP och port". I bakgrunden kommer servern att startas. När du sedan startar om programmet ska du kunna logga in utan problem.
Felmeddelandet finns på grund av servern är lite för långsamt just nu, men programmet ska ändå fungerar bra.

Vänligen laddar ner klienten här:

https://www.dropbox.com/s/a54072vqfxit29b/teatern.zip?dl=0

Mvh, HansaWorld Support
HansaWorld
2016-08-19
Hej Anders,

jag har startat er server manuellt. Vänligen kontrollerar om du kan logga in nu. Det skulla fungera nu.

Mvh, HansaWorld Support
Månteatern Ekonomisk Förening
2016-08-19
När jag försöker starta kommer felmeddelande upp;

Ert företag finns inte på servern.

?

Mvh

Anders Widell
HansaWorld
2016-08-19
Hej Anders,

vår server personal tittar på problemet just nu. Vi återkommer.

Mvh, HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-22
Hej igen Anders,

vi har tittat på servern, har uppdaterat den och skapat en ny kompatibel klient.

Klienten fungerar bra och ansluter till servern varje gång vi testade. Men det finns fortfarande ett litet problem med versionen du använder. När du startar upp klienten kommer du att få ett felmeddelande som säger "Internal Error". När du trycker på OK ska du se ett felmeddelande som säger "Server svarar ej på det IP och port". I bakgrunden kommer servern att startas. När du sedan startar om programmet ska du kunna logga in utan problem.
Felmeddelandet finns på grund av servern är lite för långsamt just nu, men programmet ska ändå fungerar bra.

Vänligen laddar ner klienten här:

https://www.dropbox.com/s/a54072vqfxit29b/teatern.zip?dl=0

Mvh, HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.