Mer än 30 verifikat
Jogersten&Jönsson organisationskonsult AB
2016-07-11
Hej
För ett tag sen var jag i kontakt med er ang. att jag efter bokslutet behövde mer än 30 verifikat i dec 2015. Supporten sa att han skulle uppdatera mitt system då en ny version kommit som gjorde det möjligt utan extra kostnad. Men inget har skett. Jag kan fortfarande inte lägga in det jag behöver i 2015-12-31. Hur gör jag?

Mvh
Eva Jönsson
Kundnr 46902885
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld14:10 29 Jul 2016
Hej Eva, 

Vänligen gör en backup först , gå in på https://mystandard.hansaworld.com >> Companies >> markera den gamla version du hade och klick på "List Backup" , det är viktigt att du har en backup på din data . 

Är ni flera som loggar in / använder systemet eller är det bara du ? i fall vi stickar dig en länk där du laddar ned local version ? 

Tack!

Vänliga Hälsningar
HansaWorld
HansaWorld
2016-07-12
Hej,
vilken version använder du nu? Du kan hitta den i Standard Accounts menyn>>Om Standard Accounts.

Använder du 8.1, då kan du köpa modulen Redovisning i Marknadsplatsen i Huvudmenyn.

Om du vill uppdatera till 8.2, du kan gå till https://mystandard.hansaworld.com/ , och fylla in ditt Standard ID och lösenord och logga in. Under Companies kan du hitta ditt företag och när du klickar på det, du kommer att see Update Version som du kan använda att uppdatera till 8.2 2016-06-14.

Vänliga Hälsningar
HansaWorld
2016-07-18
Hej igen
Jag har uppdaterat till den senaste versionen som fanns. 160712. Nu när jag öppnar standard accounts kommer jag inte längre än till en ruta som säger att det finns en ny version och frågan om jag vill uppdatera eller avsluta. Problemet är att oavsett vilket utav valen jag trycker på så händer absolut ingenting. Vad gör jag nu?

MVH
Eva Jönsson
2016-07-25
Hej igen
Jag behöver verkligen komma i kontakt med er ang hur jag ska göra!!!!!!!!!! Kan inte sköta min bokföring som det nu!!!!

Med vänlig hälsning
Eva Jönsson
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-07-29
Hej Eva, 

Vänligen gör en backup först , gå in på https://mystandard.hansaworld.com >> Companies >> markera den gamla version du hade och klick på "List Backup" , det är viktigt att du har en backup på din data . 

Är ni flera som loggar in / använder systemet eller är det bara du ? i fall vi stickar dig en länk där du laddar ned local version ? 

Tack!

Vänliga Hälsningar
HansaWorld
2016-07-29
Skrivet av:HansaWorld14:10 29 Jul 2016
Hej Eva,  Vänligen gör en backup först , gå in på https://mystandard.hansaworld.com >> Companies >> markera den gamla version du hade och klick på "List Backup" , det är viktigt att du har en backup på din data .  Är ni
Hej
Det är bara jag som har tillgång till systemet. Jag ska försöka göra som du säger.
2016-07-29
Skrivet av:Jogersten&Jönsson organisationskonsult AB14:15 29 Jul 2016
Hej Det är bara jag som har tillgång till systemet. Jag ska försöka göra som du säger.
Nu har jag skapat en backupfil. Vad ska jag göra nu??
HansaWorld
2016-08-01
Hej Eva,

Vänligen logga in i "MyStandard" igen med din Standard ID detaljer och märkrea versionen 8.2 2016-06-14 sedan klicka på Connect. Vänligen uppdatera inte programmet till något annat version.

Med Vänliga Hälsningar
HansaWorld
2016-08-01
Skrivet av:HansaWorld14:25 1 Aug 2016
Hej Eva, Vänligen logga in i "MyStandard" igen med din Standard ID detaljer och märkrea versionen 8.2 2016-06-14 sedan klicka på Connect. Vänligen uppdatera inte programmet till något annat version. Med Vänliga Hälsningar HansaWorld
Men jag får inte upp den som alternativ. Jag kan inte uppdatera varken bakåt i tiden eller framåt. Ni måste hjälpa mig
HansaWorld
2016-08-05
Skrivet av:Jogersten&Jönsson organisationskonsult AB14:55 1 Aug 2016
Men jag får inte upp den som alternativ. Jag kan inte uppdatera varken bakåt i tiden eller framåt. Ni måste hjälpa mig
Hej Eva, jag har skickat vidare ditt problem internt och mina kollegor arbetar på en lösning.
2016-08-12
Skrivet av:HansaWorld13:14 5 Aug 2016
Hej Eva, jag har skickat vidare ditt problem internt och mina kollegor arbetar på en lösning.
Vad händer???
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.