standard ekonomi
Robert Ekström
2016-04-15
Alltså vad är det som händer????Trodde det var frid och fröjd och programmet fungerade. Tog inte backup varje dag. Nu när jag skulle gå in och göra en faktura, så kommer jag inte in och så finns det en ny nerladdning plötsligt som är tom!!! Vad betyder detta? Måste jag nu börja om igen och importera? Nu har jag ju registrerat sånt som jag inte har kopierat också till råga på allt. En del är kopierat. Hur har detta kunnat ske? Hur har det kommit en ny nerladdning av sig själv??Förväntar mig ett snabbt svar.
Ester J.
2017-12-12
Hej!
Det är en bra fråga.
Detta ska inte hända helt utan ytterligare meddelande.

Vad som kan hända är att systemet har förlorat kontakten med din server. Det kan hända om anslutningen till Internet tar lite längre tid än vanligt.

För att åtgärda detta problem kan du testa:

Du kan ansluta till ditt företag genom att göra följande:
Tryck på ange ikonen Företagsinfo på huvudkontrollen
I fönstret som öppnas väljer du Connect to Company
Sök deras kundnummer eller firma namn.
Efter det välje: Ansluta till

Mvh
Ester
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.