Client och server ej kompatibla
Brf Väpplingen
2016-10-06
Standard Accounts 8.2.210120 varnade för att uppgradera till Mac OS Sierra.Jag laddade ner version 8.2.241475. Nu får jag felmeddelande ”Client och Server är ej Kompatibla”. ”Start the update on My Standard page” eller ”contact your system administrator”.

Jag har loggat in på My Standard page men sidan med servrar är helt tom.Jag har även provat version 8.2.241551 den 2016-10-05. Jag kommer nu inte åt någonting av min bokföring. Därför kontaktar jag er ber er uppdatera min server. Jag kommer inte åt min bokföring alls i nuläget.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.