Kommer inte in i mitt program
Peter Johansson
2024-08-07
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej,
Kommer inte in i mitt program. Har varit i kontakt med William Z. Finns det möjlighet att han kan fortsätta att hjälpa mig

Vi har kommit en bit på väg

Med vänlig hälsning,
Peter
This answer was correct
Created byWilliam Zethraeus16:12 20 Aug 2024
Hej igen Peter,

Jag hoppas att det löst sig iom att jag inte hört något mer?

När du säger HansaWorldID, så tror jag du menar StandardID. Då är det din epostadress du ska använda (se vår tidigare konversation där jag bekräftade ditt StandardID)

Mvh William
Peter Johansson
2024-08-07
William Zethraeus
2024-08-07
Hej Peter,

Tack för att du skriver här i vårt forum.

För att kunna starta upp din nya klient, behöver du ta bort den förra som inte längre fungerar. Som nämnt:

1. Du behöver avinstallera programmet (ta bort samtliga Standard Ekonomi-mappar i "Appar")
2. Ta bort dessa från papperskorgen

3. Ladda ned ny klient enligt tidigare anvisningar, och sedan följa resterande stegen i anvisningarna jag skickat till dig.

Skulle det inte fungera, så får du gärna spela in en film när du genomför hela förloppet inklusive startar ny klient, så ska jag se om det är något du har missat. Annars behöver jag hänvisa dig till en partner som kan assistera med närmare support. Vänligen återkom här med uppdatering.

Mvh William
Peter Johansson
2024-08-08
Created byWilliam Zethraeus20:09 7 Aug 2024
Hej Peter, Tack för att du skriver här i vårt forum. För att kunna starta upp din nya klient, behöver du ta bort den förra som inte längre fungerar. Som nämnt: 1. Du behöver avinstallera programmet (ta bort samtliga Standard Ekonomi-mappar i &
Hej William,
Nu börjar det att likna något!

Nu ska jag logga in

Där det står HansaWorld ID är det mitt företagsnamn som jag ska skriva

Nästa rad skriver jag in mitt lösenord

Med vänlig hälsning,
Peter
Peter Johansson
2024-08-09
Created byWilliam Zethraeus20:09 7 Aug 2024
Hej Peter, Tack för att du skriver här i vårt forum. För att kunna starta upp din nya klient, behöver du ta bort den förra som inte längre fungerar. Som nämnt: 1. Du behöver avinstallera programmet (ta bort samtliga Standard Ekonomi-mappar i &
Hej William,
Nu börjar det att likna något!

Nu ska jag logga in

Där det står HansaWorld ID är det mitt företagsnamn som jag ska skriva

Nästa rad skriver jag in mitt lösenord

Med vänlig hälsning,
Peter
This answer was correct
William Zethraeus
2024-08-20
Created byPeter Johansson14:44 8 Aug 2024
Hej William, Nu börjar det att likna något! Nu ska jag logga in Där det står HansaWorld ID är det mitt företagsnamn som jag ska skriva Nästa rad skriver jag in mitt lösenord Med vänlig hälsning, Peter
Hej igen Peter,

Jag hoppas att det löst sig iom att jag inte hört något mer?

När du säger HansaWorldID, så tror jag du menar StandardID. Då är det din epostadress du ska använda (se vår tidigare konversation där jag bekräftade ditt StandardID)

Mvh William
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.