Automatisk søk fungerer ikke i ny versjon
Severin Eskeland
2020-11-24
Automatisk søk i innmatningsfelter og øverst i vindu for liste over tilbud, ordre og faktura fungerer ekstremt dårlig i versjon 2020-08-13. Denne versjonen burde aldri vært sluppet. Hvilken av de siste versjonene anbefales? Vi får UTF feilmelding i menyene for flere av de nye versjonene så vi satset på 2020-08-13, men siden søk er ute av funksjon er vi nødt til å komme oss over på en nyere versjon.

Hvor blir det av endringsloggene som dere har lovet i mer enn 1 år nå?
This answer was correct
Created bySeverin Eskeland20:59 24 Nov 2020
Fant ut at søkefunksjonen måtte aktiveres manuelt i Register søkemodus i Tekniske innstillinger i nyere versjoner av 8.5.

Kunne spart flere timer med frustrasjoner om dere hadde skrevet endringslogg for hver oppdatering slik som lovet.
This answer was correct
Severin Eskeland
2020-11-24
Fant ut at søkefunksjonen måtte aktiveres manuelt i Register søkemodus i Tekniske innstillinger i nyere versjoner av 8.5.

Kunne spart flere timer med frustrasjoner om dere hadde skrevet endringslogg for hver oppdatering slik som lovet.
HansaWorld support Nordics
2020-11-24
Hei.

Vi anbefaler versjon 10-26. Videre så skal jeg igjen etterspørre endringslogg, men så vidt meg bekjent blir ikke dette gitt ut.

Mvh
Severin Eskeland
2020-12-03
Det ble gitt ut før og det ble lovet på siste kundeseminar at dere skulle oppta dette.

Videre savner jeg oversikt over kjente feil med de forskjellige versjoner.

Vi er ganske fornøyd med 08-13 bortsett fra at den ikke klarer å vise korrekt status over ordre som er levert og fakturert og at ordrebeholdning kalkuleres feil.

Den har også andre feil, men disse er mindre viktige.

Alle feil er innmeldt i andre poster her på forum så jeg håper på en oppdatering snart.

Poenget med en endringslogg er for å vise hvilke bugs som er håndtert og informere om nye funksjoner.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.