Created byHansaWorld support Nordics16:03 16 Dec 2020
Ser videre på bugsene relatert til ordre, så sier jeg ifra når det er nye builds. Er som nevnt tidligere vanskelig å gjenskape, da jeg ikke sitter med samme data og det er en veldig spesifikk feil. Kan du se noen likheter mellom ordre som blir feil? D
Jeg forstår ikke likhetene mellom de gamle ordre som nå dukker opp i ordrebeholdningen med beløp kr. 0,00, men problemet er heldigvis relativt begrenset og det er lett å stenge ordre etter at det har blitt kontrollert at de er korrekt utlevert og fakturert.
Jeg skal ta en nærmere sjekk av dette når jeg går gjennom og lukker de gamle ordre.
Jeg vil gjerne ha en forklaring på hva du har gjort for å rette på ordrebeholdningsproblemet i denne versjonen for det er endringer i forhold til vår live database på versjon 08-13. Endringen er positive i den forstand at ordrebeholdning er mer korrekt i test databasen enn i vår live database.
Den store skrekken er at det blir gjort endringer som gjør at Hansa tror at ikke fakturerte ordre er fakturert slik at vi går glipp av salgsinntekter.
Og siden jeg ikke klarer å se systematikk i feilene er jeg livredd for at dette problemet skal oppstå eller har oppstått allerede.
Vi har hundrevis av ordre i måneden så det er vanskelig å få oversikt over omfanget av problemet.