Vi har begrenset tilgang til Hansa.
Lillian Slåen
2020-09-01
Dere må sende oss kopi av siste faktura til faktura@ernex.no
Den har nok blitt sendt til vår gamle mailadresse.
Vi trenger å få denne nå - vi kommer jo ikke videre i systemet.

Vi prøver å ringe dere - men det er jo umulig.
HansaWorld support Nordics
2020-09-01
Hei.

Faktura sendt igjen til faktura @ ernex.no, den var sendt til ernex @ ernex.no, skal jeg oppdatere kundekortet hos oss?

Mvh
Lillian Slåen
2020-09-01
Created byHansaWorld support Nordics20:29 1 Sep 2020
Hei. Faktura sendt igjen til faktura @ ernex.no, den var sendt til ernex @ ernex.no, skal jeg oppdatere kundekortet hos oss? Mvh
Hei.
Ja vil så raskt som mulig oppdatere kundekortet til faktura@ernex.no. Så slipper vi dette neste gang.
Jeg betaler den i morgen tidlig. Håper vi er raskt igang igjen.
Mvh
Ernex AS
Lillian Slåen
2020-09-02
Hei.

Har oppdatert kundekortet. Du kan også be om short term enabler på mystandard, logg inn med din standard id.

mvh
Lillian Slåen
2020-09-03
Nå MÅ dere hjelpe oss å komme i gang igjen på systemet. Fakturaen ble betalt i går tidlig.
Vi er fortsatt i begrenset modus. Vi kommer jo ingen vei.
2020-09-03
Hei.

Som nevnt ovenfor kan du be om korttids databasenøkkel på mystandard.

1. Logg inn på mystandard på https://mystandard.hansaworld.com/
2. Velg enablers helt nederst på siden
3. Velg "request short term enabler"

Skriv så grunnen og legg opp et bilde av betalingen

Mvh
Lillian Slåen
2020-09-03
Hei.
Jeg kommer ikke inn der. Er ikke registrert som bruker. Han som hadde det hos oss har sluttet.
Vi kommer aldri til å få opp igjen systemet vi da ? Er det noen som følger med på at fakturen er betalt ?
Lillian Slåen
2020-09-03
Hei.
Dere som sitter og svarer på spørsmål ang. Hansa. Har dere ingen dere kan kontakte i systemet som kan hjelpe oss ? Det er 3. dagen vi er uten Hansa Programmet. Vi bruker det jo til ordre/fakturering og nå er vi ille ute. Får ikke ut varer fordi vi ikke får kjørt ut noe i systemet. HJELP !!!
2020-09-04
Hei.

Betalingen var registrert hos oss den 2. Kan du prøve å gå til modul system >> innstillinger >> internett databasenøkkel >> hent ny

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.