Stenging av tråder med uløste spørsmål
Severin Eskeland
2020-06-05
Ser dere har begynt å stenge tråder med uløste bugs og support saker. Det er irriterende når dere stenger tråder med kommentarer som "vi ser på dette internt" og "vi kommer tilbake til deg" og liknende uten at jeg hører mer fra dere. Ettpar av trådene går flere måneder tilbake i tid og jeg tviler derfor på at jeg kommer til å høre fra dere uten at jeg må purre. Siden dere har stengt tråden må jeg opprette ny tråd. Dette er lite ryddig og jeg vil derfor anbefale at dere ikke stenger tråder før saken er avsluttet. Eller i det minste at dere har et system som sørger for at ting blir fulgt opp slik at vi får svar.
HansaWorld support Nordics
2020-06-06
Hei.

Takk for tilbakemelding, skal ta det med oss videre. Helt enig i at poster ikke burde stenges før det er løst.

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.