Hosting/servertjeneste
Pia Strand
2020-05-15
Vi går over på andre regnskapsløsninger i løpet av mai/juni (når jeg slutter) men må ha tilgang til historikken. Hva skjer når vi ikke lengre betaler for servertjeneste, blir våre data slettet da?
Kan vi få tilbake databasen lokalt som vi hadde før hostingen? Hvordan gjør vi det i så fall?
Jeg må ordne dette før jeg slutter.
HansaWorld support Nordics
2020-05-15
Hei.

Ønsker dere lese/skrive og pinte tilgang anbefaler jeg å betale for en enbruker installasjon. Videre om dere ikke ønsker server må backup lastes ned og leses inn på lokal installasjon. Dere finner deres backup på mystandard.

Ønsker dere hjelp fra en konsulent til å lage en lokal installasjon?

Mvh
Pia Strand
2020-05-15
Created byHansaWorld support Nordics14:37 15 May 2020
Hei. Ønsker dere lese/skrive og pinte tilgang anbefaler jeg å betale for en enbruker installasjon. Videre om dere ikke ønsker server må backup lastes ned og leses inn på lokal installasjon. Dere finner deres backup på mystandard. Ønsker dere hjel
Tror ikke noen ønsker å betale videre her.
Vi får vel lesetilgang når vi får tilbake vår database på lokal maskin?
Spurte også om alt på server blir slettet om vi ikke betaler?

Er det så vanskelig å flytte data tilbake til lokal maskin at vi trenger en konsulent?
HansaWorld support Nordics
2020-05-18
Hei.

Dere beholder lesetilgang, men ikke skrive ut funksjonen.

Anbefaler å laste ned backup og importere til lokal versjon før serveren avsluttes ved avsluttet abo.

Du kan laste ned lokal versjon herfra; http://standardinstall.com/
Og backup lastes ned fra mystandard

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.