Opprettelse av test system
Severin Eskeland
2019-12-08
Sliter med å få opprettet test system for versjon 8.5 2019-11-26.

Har forsøkt å starte 2 testinnstallasjoner, men begge feiler.

Den ene feiler med meldingen: 2019-12-08 16:21:20 (-1) CLONE: failed to connect, retrying

Og den andre: 2019-12-07 11:55:18 (-1) Incompatible version of database found. Can't proceed: exe 8533 db 8526

Det er uklart hvordan man kan stoppe og slette disse test installasjoner for å forsøke på nytt igjen med siste backup.
Please log in to view the files
HansaWorld support Nordics
2019-12-09
Hei.

Vi har nå stoppet alle testservere bortsett fra en, den siste blir satt opp nå, som test.

Når du har brukt en test kan du velge "close server" på mystandard før du lager en ny, lage fler samtidig vil resultere i feilene du nevner ovenfor.

Mvh
Severin Eskeland
2019-12-09
Hvor velger jeg "Close server"? Dette valget er ikke synlig hos meg.

Jeg fikk som sagt feil fra første test system som ble opprettet.

Ingen av de påfølgende test system fungerer heller.

Fint om dere kan instruere meg i hvordan jeg kan lage Test server for versjon 2019-11-26 ettersom jeg ikke er i stand til å få det til ved å bruke funksjonen "Start Test System".
Severin Eskeland
2019-12-10
Så at dere hadde fjernet alle de defekte test systemer i går, så jeg startet nytt test system ved å trykke på "Start Test System". Får imidlertid samme feilmeldinger som tidligere så det er tydelig at det er en feil som dere må sjekke opp.
HansaWorld support Nordics
2020-01-03
Hei.

Skal be dev avdelingen sjekke ut hvorfor ikke dine test systemer blir satt opp.

Mvh
Severin Eskeland
2020-01-10
Hei, fint om jeg kan få svar. Vi har flere bugs i nåværende versjon som gjør at vi trenger å oppgradere, men vi ønsker teste ny versjon før vi oppdaterer vår live database.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.