Melding når ny versjon er tilgjengelig
Severin Eskeland
2018-01-27
Hei,

Vi sitter med en 8.4 versjon med noen irriterende bugs (8.4 2017-12-09). Synes den er et skritt tilbake i forhold til 8.3 når det gjelder stabilitet.

Er inne å sjekker mystandard flere ganger i uken for å se om det har kommet oppdatering. Det hadde vært fint om det var mulig å få melding når oppdatering er tilgjengelig.

Det hadde også vært fint om dere hadde lagt opp til brukeranmeldelser av de forskjellige versjonene. For eksempel ved at dere poster melding her på forum om at ny versjon er ute og oppfordre kunder til å gi tilbakemeldinger.
This answer was correct
Created byPer08:52 6 Feb 2018
Hei.

HansaWorld har nå lansert den nyeste ERP-versjonen (26.01.2018)
Vennligst last den ned, oppdater server og prøv om det går bedre å arbeide nå.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-01-28
Hei Severin.

Vi beklager at dere synes den seneste versjonen er mer ustabil sammenlignet med den tidligere versjonen.

Vi på HansaWorld strever altid etter å kunne levere en så stabil og sikker produkt som bare er mulig.
Konsekvensen av lanseringen av nye funksjoner kan iblant bli en del bugger, men dette er en oppgave som vi tar veldig alvorlig på ved å stendig oppdage og fjerne bugger i våre produkter, slik alle mykvareleverandører er nødt til å gjøre.

Hvis dere har noen spesifikke bugger som dere vil rapportere, så kan vi gjerne ta del av de, slik at vi kan fjerne de etterhvert.

Alternativet til å sjekke Mystandard for nye oppdateringer, er å gå inn på http://standardinstall.com

Vi tilbyr per idag dessverre ikke noen purring ved lansering av nye versjoner av våre produkter, fremst fordi applikasjonene oppdateres automatisk når det lanserer en ny versjon, så det er egentlig ikke nødvendig.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
Severin Eskeland
2018-02-02
Hei hva mener du med at applikasjonene oppdateres automatisk. Det er ingen automatikk i dette som jeg kan se. Jeg må manuelt logge meg inn hver dag, og i det siste flere ganger om dagen, for å sjekke etter ny versjon. Vi er desperate etter ny versjon ettersom vi ikke er i stand til å opprette nye ordre og tilbud i nåværende situasjon. En epost eller ERP generert melding om ny versjon burde ikke være vanskelig å implementere.
Per
2018-02-02
Hei.

Hva jeg mente var at våre kunder automatisk får en melding om eventuell oppdatering når dere skal logge seg på noen av HansaWorlds produkter.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
Severin Eskeland
2018-02-02
Ingen av våre klienter får denne meldingen. Er det en innstilling for å få melding om dette i Standard ERP?
Per
2018-02-02
Hei.

Ja, det skal komme en melding når kunden logger seg på Standard ERP om å gjennomføre en oppdatering.
Det kommer en oppdatering om noen få dager, så dere kommer da til å få en melding om å laste ned den.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Severin Eskeland
2018-02-02
Gjentar igjen at vi aldri har fått melding om å oppdatere når ny versjon har vært tilgjengelig. Klienter kan få melding om oppdatering hvis server har vært oppdatert. Kanskje det der det du mener. Men jeg ønsker melding når ny versjon av server er tilgjengelig.
Per
2018-02-05
Hei igjen.

Vi tester versjon 01.26 fortløpende og hvis alt går vel så kommer vi til å lansere den i løpet av dagen.

Jeg kan melde ifra til deg her hvis du vil det.

Mvh.
Per HansaWorld Support
Severin Eskeland
2018-02-05
Ja fint om du melder så snart den er tilgjengelig så vi kan oppdatere.
Per
2018-02-05
Grunnen til hvorfor denne bug fortsatt eksisterer er fordi at den kun har vært reperterbar for enkelte maskiner, men den er nå funnet opp og vi arbeider som sagt ved å lansere en oppdatering så snarest vi kan.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This answer was correct
Per
2018-02-06
Hei.

HansaWorld har nå lansert den nyeste ERP-versjonen (26.01.2018)
Vennligst last den ned, oppdater server og prøv om det går bedre å arbeide nå.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.