Oppkobling av ny pc
Anonym
2017-12-11
Hei.

Vi skal koble opp en ny pc hos XXXX, er det sync med server man velger?
Hva trenger vi da av informasjon for å få koblet opp den nye pcen?

På horhånd takk for svar.

Med vennlig hilsen
This answer was correct
Created byEster J.11:50 14 Dec 2017
Når du sier klientene, hva mener du da?

Er det windows eller mac du benytter deg av?

Det jeg vil forslå er dersom du har applikasjonen på en annen maskin og den fungerer der, finn frem mappen og komprimer(zipr den, overfør applikasjons mappen til en minnebrikke eller bruk et fil delings program og før den over til den nye maskinen.

Deretter un-zipper du mappen og fra mappen kan du trykke på start filen Standard ERP.exe og programmet skal være i gang.

Mvh
Ester
Stacy
2017-12-11
Hei,
Fra den nye maskinen, vennligst logg på mystandard.hansaworld.com (kun Aase som har tilgang). Fra mystandard.hansaworld.com, gå til koble til og last ned en ny klient. Når klienten har lastet ned vil den være koblet til serveren.

Mvh,
HansaWorld Support
Henning Horn Husmo
2017-12-12
Created byStacy07:58 11 Dec 2017
Hei, Fra den nye maskinen, vennligst logg på mystandard.hansaworld.com (kun Aase som har tilgang). Fra mystandard.hansaworld.com, gå til koble til og last ned en ny klient. Når klienten har lastet ned vil den være koblet til serveren. Mvh, HansaW
Når vi åpner applikasjonen så ser jeg klientene, men det kommer kun ett kjapt hvit bilde, og så kommer jeg tilbake igjen til klientbildet. Hva kan være feil her?
This answer was correct
Ester J.
2017-12-14
Når du sier klientene, hva mener du da?

Er det windows eller mac du benytter deg av?

Det jeg vil forslå er dersom du har applikasjonen på en annen maskin og den fungerer der, finn frem mappen og komprimer(zipr den, overfør applikasjons mappen til en minnebrikke eller bruk et fil delings program og før den over til den nye maskinen.

Deretter un-zipper du mappen og fra mappen kan du trykke på start filen Standard ERP.exe og programmet skal være i gang.

Mvh
Ester
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.