serverproblem
Monika Leistad Evensen
2017-11-30
hei,

jeg kommer ikke inn på Hansa!
Jeg får ikke kontakt med Hansaserver. Har vært inne på mystandard for å restarte serveren, med kommer fortsatt ikke inn.

mvh Monika
This answer was correct
Created byEster J.09:38 4 Dec 2017
Hei,

Har du fortsatt problemer med å få koblet til server?

Det du eventuelt kan prøve, er å laste ned en ny klient fra mystandard.hansaworld.com

Gjør følgende:

Når du har logget inn, velg koble til, deretter "last ned klient"

Når klienten er lastet ned installerer du den, på et annet sted enn der du har den gamle klienten, f.eks en ny mappe på skrivebordet. Start klienten når applikasjonen har blitt installert. Da skal du bli koblet til serveren din automatisk.

Mvh
Ester
This answer was correct
Ester J.
2017-12-04
Hei,

Har du fortsatt problemer med å få koblet til server?

Det du eventuelt kan prøve, er å laste ned en ny klient fra mystandard.hansaworld.com

Gjør følgende:

Når du har logget inn, velg koble til, deretter "last ned klient"

Når klienten er lastet ned installerer du den, på et annet sted enn der du har den gamle klienten, f.eks en ny mappe på skrivebordet. Start klienten når applikasjonen har blitt installert. Da skal du bli koblet til serveren din automatisk.

Mvh
Ester
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.