Oppdatering
Anonym
2017-09-27
Hei.

Kate hos Burti mener jeg må snakke med dere om at systemet er tregt.

Onsdag og torsdag i forrige uke var det periode hvor programmet var utrolig tregt.

Dette gjelder jo kun Standard ERP og ikke andre program på maskinene her.

Vet ikke hva du kan finne ut om det?

Hun sier også at det meste av det som jeg har nevnt ikke er fikset i nyere versjoner.

Dette gjelder oversiktsvinduer som sperrer, "for høyt beløp", musepeker og merking av linjer med CTRL+ klikk.

Da ser jeg at det er problemer i programmet fra dere og ikke hos oss feilen ligger og det var rart ikke jeg fikk beskjed om at det var i programmet fra dere feilene lå, jeg trodde det bare var jeg som plagdes!?
This answer was correct
Created byStacy07:52 27 Sep 2017
Hei, Jeg ser at dere ikke en på den nyeste versjonen tilgjengelig. Kan du vennligst logge på mystandard.hansaworld.com >> oppdater versjon
>> release version.

Dersom du fortsatt opplever samme bugger i denne versjonen, vennligst gi beskjed.

Når du opplevde at serveren var treig, restartet du serveren fra mystandard.hansaworld?

Jeg sjekker hvilken server du er på og noterer meg dette. Dersom flere kunder har samme problem med samme server skal jeg be en av våre programmere undersøke dette nærmere.

Mvh,
HansaWorld Support
This answer was correct
Stacy
2017-09-27
Hei, Jeg ser at dere ikke en på den nyeste versjonen tilgjengelig. Kan du vennligst logge på mystandard.hansaworld.com >> oppdater versjon
>> release version.

Dersom du fortsatt opplever samme bugger i denne versjonen, vennligst gi beskjed.

Når du opplevde at serveren var treig, restartet du serveren fra mystandard.hansaworld?

Jeg sjekker hvilken server du er på og noterer meg dette. Dersom flere kunder har samme problem med samme server skal jeg be en av våre programmere undersøke dette nærmere.

Mvh,
HansaWorld Support
Anonym
2017-09-27
Hei.
Skal prøve å ta ned nyeste versjon.

Vil det være bare på min PC da slik at alle må ta ned ny versjon på egen PC?
Det må ikke taes hensyn til/lastes inn backup, siden den ligger på server og det bare er klientene som blir oppdatert, stemmer det?

Da programmet var tregt ble det ikke restartet.
Stacy
2017-09-27
Hei,
Når du oppgradere via mystandard.hansaworld.com vil først serveren oppgradere til en ny versjon. Når serveren er ferdig med å oppgradere vil du få en pop-up neste gang du logger på klienten som gir beskjed om at det er en ny versjon tilgjengelig. Når du godkjenner dette vil klienten oppdateres.

Vennligst sjekk at dere har en ny backup på mystandard.hansaworld.com før dere oppgradere.

Dersom Standard ERP er treig, vennligst logg inn på mystandard.hansaworld.com og restart serveren.

Mvh,
HansaWorld Support
Back to the list
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.