Angring av godkjenning
Jan J Jakobsen
2022-01-14
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hvilke innstillinger må brukes i ERP for å kunne angre godkjenning av kundefakt, innbetalinger, leverandørfakt og leverandørutbet?
HansaWorld support Nordics
2022-01-17
Hei.

Jeg anbefaler ikke å fjerne godkjent på poster, da underliggende transaksjoner vil bli generert og de må også ryddes opp i. Gjelder de f.eks. en faktura ville jeg laget kredit nota, samme gjelder resterende poster og deres motposter.

Om du likevel ønsker å fjerne godkjenning(og rydde underliggende transaksjoner) gjøres det på følgende måte:

Du kan se hvilken adgangsgruppe din bruker har på modul system >> registre >> personer >> velg din bruker.

1. Gå til modul system >> innstillinger >> adgangsgrupper og finn adgangsgruppen din bruker har.
2. Legg til en ny linje i din adgangsgruppe som ser slik ut:
Type: Aktivitet
Funksjon: Fjerne godkjent på alle poster (unOKAll)
Nivå: Full
3. Lagre endringene i adgangsgruppen og logg ut/inn

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Siste innlegg
Engmo kontorservice AS
er blitt resatt av noen... OK nå...
10:32 17 Jun 2025
Erik
Usikker. Jeg har prøvd det andre forumet siden i fjor høst uten å få svar. På https://mystandard...
13:53 18 Apr 2025

Vi overvåker forumet i vanlig arbeidstid, og tar sikte på å svare på alle spørsmål innen 24 timer

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.