Skattemelding
2018-06-08
Hei

Etter siste oppdatering(er) har Skattemelding forsvunnet fra rapporter i Hansa. Dette må vi få på plass, Skattemelding skal inn nå..
Please log in to view the files
2018-06-08
Hei

På forunderlig vis har Skattemelding kommet tilbake og forsvunnet fra rapporter etter jeg la inn denne, nå er den der igjen, så ser ut som om kan være noe i forhold til server eller noe som gjør at dette er ustabilt?
Per
2018-06-08
Hei.

Så skattemelding kom tilbake nå?
Har dere importert denne tidligere? Hvis en kunde mangler denne så skal den importeres.
Det kan vare noe med tilkoblingen til server, men det burde da påvirke hele programvaren, ikke en spesifikk del.
Sjekk att rapporten er riktig og meld ifra hvis dere opplever dette igjen.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
2018-08-27
Hei

Skattemelding er nå borte igjen, var borte men kom tilbake fredag, og har i dag vært bprte hele dagen.. Virker veldig underlig at kommer og går slik fra listen over tilgjengelige rapporter. Ser det også er minst en annen sak om manglende Skattemelding som ligger åpen hos dere nå, så dette er tydelegvis ikke et problem som kun berører oss?

Mvh
Torleiv B.
2018-08-30
..etter mitt innlegg her mandag, kom så skattemelding tilbake, men den kommer og går fra menyen fortsatt. Den er nå borte igjen, og var det også hele gårsdagen.
Ester J.
2018-09-03
Heisann,

Er den ikke tilgjenglig når du søker etter den i rapport-vinduet?

Mvh
Ester
2018-10-05
Hei

Den er igjen borte - og nei, vi får den heller ikke opp ved å søke i rapport vinduet.

Det virker som det er helt vilkårlig når den er der eller ikke, kan plutselig dukke opp uten at man har gjort noe.

Mvh
Torleiv B.
2018-10-05
..men var jo så lur at jeg la snarveg til den sist den var i bruk, og den fungerer
(det hadde jeg nesten glemt, men dermed får jeg altså brukt den, men burde jo komme
frem i rapport listen også)

Mvh
Torleiv B.
Per
2018-10-05
Hei.

Vennligst oppgi bedriftsnavn og kundenummer.

Kan dere prøve å starte om serveren i MyStandard når dere ikke finner skattemelding, og sjekke hvis den da dukker opp?

1. Gå til https://mystandard.hansaworld.com/loginpage
2. Logg in med Standard ID + passord
3. Klikk på Firmaer lengst opp til høyre
4. Til venstre har du deres server. Klikk på den.
5. Gå til Omstart / Restart og klikk der.

6. La serveren starte om, etterpå, starte Standard ERP og sjekk om dere finner Skattemelding.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.