VAD SYSSLAR NI MED?
Projektor Utbildning AB
2018-01-12
Igår ombads jag maila en fil till er, som svar fick jag ett mail att supporten var stängd. Man hänvisade till Forum sidan. Lyckades då - tror jag - bifoga den begärda filen som en länk.

Så kom idag ett meddelande att jag fått svar på detta. Tror jag. Men när jag loggar in på Forum finns inte mitt pågående ärende där. Sidan som kommer upp är ostrukturerad utan rubriker, ser inte ut som "vanligt". Så har det varit upprepade gånger under senaste tiden.

Vid försök att få någon form av besked på telefon, blir jag upplyst om gällande öppettider, med förbehållet att dessa inte gäller under helgdagar. Avslutas med välkommen åter. Men idag är det inte helg och jag ringer under de tider som ni säger ska gälla.

Så det verkar som kontoret i Kista håller på att kapsejsa, trots uppenbart temporärt från Norge då och då. Eller har ni fortfarande jullov?

This answer was correct
Created byPer13:47 31 Jan 2018
Denna frågeställning behandlas redan på Sverige-forumet (detta är Kina)
Se: http://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/viewmessage/4776/8337806#post8337806

Mvh.

Per
HansaWorld Support
Stacy
2018-01-17
Hei Projektor,
Takk for at du tok kontakt med oss, og beklager sen tilbakemelding. Grunnen til at du ikke har fått sen tilbakemelding er fordi henvendelsen din har blitt posted på forumet i USA.

Kan du vennligst fortelle meg hva du trenger hjelp med, så skal jeg bistå?

Mvh,
HansaWorld Support
Projektor Utbildning AB
2018-01-18

Jag har sedan 4 dec försökt få hjälp ang att "All data är borta" från Projektor Utbildning AB.
Nu hittar jag inte det ärendet på Forumsidan längre. Men du kanske minns att du lovade mig återkoppling i romjulen av din kollega Ester? Det fick jag inte. Vid sista kontakten för ca en vecka sedan lovade Per Gidsjö (tror jag att han heter) att anlysera en gammal backup-fil. Som jag alltså mailat. Men han har inte hört av sig.

Problemet uppstod när jag uppdaterade till senaste MacOS och hamnade i konflikt med ZipCloud, som jag sedan kastade. Har laddat ner ny app och försökt få tillbaka programmet. Det är alltså alldeles tomt. Så en sista desperat åtgärd skulle kunna vara att jag laddar ner en gammal backup och gör om utifrån den, mycket jobb. Så innan dess vill jag veta om det kommer att fungera med integrerad bokföring, nummerserier mm som jag prenumererat på under 2017. Enligt mitt konto på det tomma progarmmet finns inte ens gratisprenumerationen på CRW längre.

Börjar bli misnt sagt panikartat nu. Så bra om du kan ge mig ett besked om detta.

Sedan gällde min fråga också varför det är fullkomligt omöjligt att komma i kontakt med Kista-kontoret? Trots de besked de ger om öppettider på telefonsvararen. Och varför Forumsidan har har sett olika ut när man gått in på den under helgerna.

PS id är birgitta@projektorutbildning.se, org 5566414613, customer code troligen 1031454
This answer was correct
Per
2018-01-31
Denna frågeställning behandlas redan på Sverige-forumet (detta är Kina)
Se: http://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/viewmessage/4776/8337806#post8337806

Mvh.

Per
HansaWorld Support
Back to the list
Latest Posts
Otto Brødholt
Jeg har forsøkt å starte programmet både i går og i dag, men uten resultat. Saken haster, jeg vente...
10:53 9 Dec 2019