faktura
Oy Tomas Ab
2017-10-11
varför går det ej att skicka de fakturor jag betalt till mejladressen?
får svaret att den är skickad men den kommer aldrig till mig.
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäHansa08:16 12 Loka 2017
Hej,

kan du se ditt kundnummer från marketplace. Ta upp vilka fakturor du behöver till din redovisning och skicka ett e-mail till

hallinto@hansaworld.com
med vad du behöver för fakturor så de skickar till dig vad du behöver
h. Bror-Erik / Hansasupport
Tämä vastaus on hyödyllinen
LähettäjäHansa11:44 11 Loka 2017
Tämä vastaus on hyödyllinen
Hansa
2017-10-11
Hej,

hur försöker du skicka e-mails? Varifrån vart?
Mer om ursäkt jag förstår inte helt vad du menar
Oy Tomas Ab
2017-10-11
LähettäjäHansa11:44 11 Loka 2017
Hej, hur försöker du skicka e-mails? Varifrån vart? Mer om ursäkt jag förstår inte helt vad du menar h. Bror-Erik / Hansasupport
Hej,
i Marketplace finns stället som man kan välja vilken faktura
man vill skicka.

Vill ju gärna ha fakturorna till bokföringen.
Oy Tomas Ab
2017-10-11
det går inte ens att öppna de betalda fakturorna till Hansa.
Hansa
2017-10-12
Hej,

det har varit problem med att visa betalda fakturor i marketplace innanför standard ekonomi. Hansaworld håller på att korrigera problemet. I marketplace finns det ett ställe där man kan välja vill man skicka sina fakturor som e-fakturor (om du menar detta) eller att när man sparar en faktura så den går automatiskt till redovisningen (Standard Ekonomi baspaket)

Oy Tomas Ab
2017-10-12
LähettäjäHansa06:04 12 Loka 2017
Hej, det har varit problem med att visa betalda fakturor i marketplace innanför standard ekonomi. Hansaworld håller på att korrigera problemet. I marketplace finns det ett ställe där man kan välja vill man skicka sina fakturor som e-fakturor (om du

det var just det som är problemet att det inte går att skicka som email från stället
i marketplace.
Tämä vastaus on oikein
Hansa
2017-10-12
Hej,

kan du se ditt kundnummer från marketplace. Ta upp vilka fakturor du behöver till din redovisning och skicka ett e-mail till

hallinto@hansaworld.com
med vad du behöver för fakturor så de skickar till dig vad du behöver
Jätä kommentti
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Merja
Hei, ostin ja maksoin 21.4.2025 raporttikaudet, mutta taseen tulostusnäkymään ei tule lyhyttä tas...
08:18 25 Huh 2025
Hei, Latasin Standard Taloushallinnon uudelle windows-koneelle. Miten tuloslaskelman ja tasee...
19:29 21 Huh 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.