Standard Accounts ei käynnisty, palvelin herja
2024-11-26
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hei

Hansa / Standard Accounts ei käynnisty vaan näytölle tulee ponnahdusikkuna
"Palvelin:...Portti:... Yrittää yhdistää. Palvelinohjelmisto ei käynnissä, portti estetty tai asetukset eivät ole kunnossa"

Onko tähän jotain ratkaisua?

En saa edes tietokantatiedostoa palvelimelta? Voitteko neuvoa miten ylipäätään saan tuon tietokantatiedoston? Teiltä on jo neuvottu, että sen saa mystandard kautta, mutta kun minulla ei ole siellä valintaa josta se löytyisi. Eli pystyttekö toimittamaan tiedoston minulle.

t. Markku
2024-11-27
Hei
Tarvitsisin tähän ratkaisua asap. Olen laittanut viestiä möys Hansa toimistoon ja eilen odotin 3,5 tuntia puhelimessa Hansaworld Finland:lle ja kukaan ei vastannut.

Joudunko ottamaan käyttöön uuden kirjanpito ohjelman ja tekemään koko vuoden kirjanpidon uudelleen vai löytyykö teiltä apua tähän ongelmaan?

Tämä on todella huonoa palvelua.

2024-11-28
Lähettäjä09:17 27 Mar 2024
Hei Tarvitsisin tähän ratkaisua asap. Olen laittanut viestiä möys Hansa toimistoon ja eilen odotin 3,5 tuntia puhelimessa Hansaworld Finland:lle ja kukaan ei vastannut. Joudunko ottamaan käyttöön uuden kirjanpito ohjelman ja tekemään koko vuod
Hei

Sain tänään puhelimessa tukea asiaani ja nyt laitettiin Myhanda ID samalla kuntoon, eli nyt saan myös tuon tietokantatiedoston ladattua palvelimelta.
Kiitokset, ehdin jo säikähtää meneekö Joulu pilalle.

t. Markku
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Merja
Hei, ostin ja maksoin 21.4.2025 raporttikaudet, mutta taseen tulostusnäkymään ei tule lyhyttä tas...
08:18 25 Huh 2025
Hei, Latasin Standard Taloushallinnon uudelle windows-koneelle. Miten tuloslaskelman ja tasee...
19:29 21 Huh 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.