Kirjanpito/tase
Delesa Oy
2016-04-27
olen aloittamassa uutena asiakkaana pilvipalvelussa - olemme ns. vanha asiakkaanne kylläkin. Meni ohjeittenne mukaisesti ja laitoin alkusaldot, mutta tase on ihan sekaisin - pääkirjassa ja saldoraportissa on kaikki ok, mutta tase on päin...
Olen ollut puhelinyhteydessä useasti teidän asikaspalvelunne kanssa, mutta edelleen sama ongelma - olen useasti ladannut uudelleen taloushallinnon, mutta koko ajan sama ongelma - oletteko saamassa sen kuntoon - vai!?

Delesa Oy /Kari Karlsson 0443839289
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäHansa13:34 6 Kesä 2016
Hei,

mikäli ongelma on yhä ajankohtainen, olkaa tarvittaessa uudelleen yhteydessä ja kertokaa hieman enemmän, millä tavoin taseen ongelma ilmenee.

Ystävällisin terveisin
Hansatuki
Hansa
2016-05-09
Hei,

millä tavalla tase on sekaisin?

Ystävällisin terveisin
Hansatuki
Tämä vastaus on oikein
Hansa
2016-06-06
Hei,

mikäli ongelma on yhä ajankohtainen, olkaa tarvittaessa uudelleen yhteydessä ja kertokaa hieman enemmän, millä tavoin taseen ongelma ilmenee.

Ystävällisin terveisin
Hansatuki
Jätä kommentti
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.