Ei käynnisty
2022-02-11
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Ohjelma ei käynnisty, kaikki oli hyvin vielä kolmisen viikkoa sitten. Mitä on tapahtunut? Tulee vain virheilmoitus jonka liitän mukaan.

Terveisin
Magnus Appelberg
Aquabalancing Oy
045-1386432
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäBror-Erik21:08 14 Hel 2022
Moi,

olisiko mahdollista että päivittäisitte palvelimenne uuteen versioon? Koska itse en näe mitään ongelmia omassa kannassani/clientissäni. Tämän jälkeen, kun olet päivittänyt, niin asenna vielä clientti uudestaan
t. Puppe
Files are pending for approval
Tämä vastaus on oikein
Bror-Erik
2022-02-14
Moi,

olisiko mahdollista että päivittäisitte palvelimenne uuteen versioon? Koska itse en näe mitään ongelmia omassa kannassani/clientissäni. Tämän jälkeen, kun olet päivittänyt, niin asenna vielä clientti uudestaan
t. Puppe
2022-02-15
LähettäjäBror-Erik21:08 14 Hel 2022
Moi, olisiko mahdollista että päivittäisitte palvelimenne uuteen versioon? Koska itse en näe mitään ongelmia omassa kannassani/clientissäni. Tämän jälkeen, kun olet päivittänyt, niin asenna vielä clientti uudestaan t. Puppe
Tarkoittaako se siis että downloadaan liittämäni kuvakaappauksen sivulta?
2022-02-16
Lähettäjä15:25 15 Hel 2022
Tarkoittaako se siis että downloadaan liittämäni kuvakaappauksen sivulta?
Päivitin palvelimen kuvankaappauksen sivulla, ei auttanut! Apua!
2022-02-16
Lähettäjä13:12 16 Hel 2022
Päivitin palvelimen kuvankaappauksen sivulla, ei auttanut! Apua!
Huh, nyt ymmärsin ongelma ja kaikki toimii!

KIITOS
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.