sie-fil
Ingrid Sillén
2018-10-10
Hej!
Jag ska göra bokslut och vill skicka en sie-fil till min revisor. Hur gör jag det i det nya systemet?

hälsningar Ingrid Sillén
This answer was correct
Created byPer09:45 10 Oct 2018
Hej Ingrid.

Tack för ditt meddelande.

För att exportera bokslut som .SIE-fil, vänligen gör följande:

Gå till: Modul-Redovisning >> Rutiner >> Exporter >> SIE-fil (svensk import/export)

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This answer was correct
Per
2018-10-10
Hej Ingrid.

Tack för ditt meddelande.

För att exportera bokslut som .SIE-fil, vänligen gör följande:

Gå till: Modul-Redovisning >> Rutiner >> Exporter >> SIE-fil (svensk import/export)

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Ingrid Sillén
2018-10-10
Created byPer09:45 10 Oct 2018
Hej Ingrid. Tack för ditt meddelande. För att exportera bokslut som .SIE-fil, vänligen gör följande: Gå till: Modul-Redovisning >> Rutiner >> Exporter >> SIE-fil (svensk import/export) Mvh. Per HansaWorld Support
Tack!
Jag har en fråga till. Jag vill lägga till ett verifikat på det gamla året (30 april 2018) men det accepterar inte systemet. Är det för att jag har börjat på ett nytt räkenskapsår?
Vad ska jag göra?

Hälsningar Ingrid Sillén
Per
2018-10-10
Hej igen.

Har du en ny fråga så måste du skapa en ny tråd i forumet, detta för att separera frågeställningen från den vi redan avslutat.

Låser detta ärende.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
kevin
Hi, we are currently testing Standard Accounts. We often get the message concurrent user limi...
15:19 24 Jun 2025
Please, also check the node, as it is not reachable, this is happening recurrently: Previsto: Run...
17:16 10 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.