Asennus uudelle koneelle
2025-02-20
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon Windows
Standard taloushallinto
Olin jo aikaisemmin yhteydessä tässä asiassa. Meillä oli ohjelma asennettuna windows 100 Pro koneelle. Hankin uuden Windows 11 Pro koneen, johon yritin asentaa ohjelman kopioimalla vanhalta koneelta ohjelmakansiot.Ei onnistunut.

Teidän mielestänne minulla olisi ollut useampi asennus vanhalla koneella ja neuvoitte minua poistamaan asennukset ja asentamaan ohjelma uudestaan sivuiltanne löytyvällä asennuspaketilla.

Tein niin ja ohjelma toimii nyt vanhalla koneella.

Äsken poistin ohjelmatiedostot uudelta koneelta ja hain asennuspaketin sivuiltanne, ajoin asennusohjelman, mutta kun yritin yhdistää ohjelman palvelimella olevaan tietokantaan, en saa siihen yhteyttä. Olen yrittänyt antamalla yrityksemme nimen, y-tunnuksen, IP osoitteen 54.73.201.46 ja portin ja asiakasnumeromme, mutta mikään ei toimi.

Osaatteko auttaa?

T. Peter Rosenblad
2025-02-20
Hei taas,

Yritin vielä avata ohjelma uudella koneella. Vaikka olin varma, että kirjoitin salasanan oikein ohjelma jatkuvasti väitti että salasana oli väärä.

Lopulta se hyväksyi salasanan ja ohjelma aukesi, joten nyt vaikuttaisi asiat olevan ok.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Merja
Hei, ostin ja maksoin 21.4.2025 raporttikaudet, mutta taseen tulostusnäkymään ei tule lyhyttä tas...
08:18 25 Huh 2025
Hei, Latasin Standard Taloushallinnon uudelle windows-koneelle. Miten tuloslaskelman ja tasee...
19:29 21 Huh 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.