Tiliöinti
2021-05-01
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Minulla on Standard Taloushallinnossa 3 yritystä, joiden kirjanpidon hoidan. Päivitin juuri uuden ohjelmaversion ja kp onnistuu aivan hyvin yhdelle hoitamalleni yritykselle (Piiruukki Oy). Kahden yrityksen (Korppikallio ja Oulusoft) kohdalla kuitenkin kirjauksissa tulee ilmoitus "tiliä ei ole". Päiväkirja-raportista näkee, että aiemmat kirjaukset ovat menneet juuri ko yrittämilleni tileille. Jotka myös näkyvät tilikartassa. Samoin tulos ja taseraportit näyttävät olevan oikein. Tilikaudet näyttävät puuttuvan, myös kaikki aiemmat. Tässäkö vika? Miten palautan ko tilikausiasetukset?
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäArthur Ferretti10:04 3 Tou 2021
Hei, ensinnäkin, varmista, että kaikki on hyvä varmuuskopioissasi. Toiseksi voit hallita tilikausia siirtymällä nimelliskirja >> asetuksiin >> tilikausiin. Heidän tulee noudattaa kronologista järjestystä. Kerro minulle, jos tämä on lajiteltu ongelmasi. Kiitos.
Tämä vastaus on oikein
Arthur Ferretti
2021-05-03
Hei, ensinnäkin, varmista, että kaikki on hyvä varmuuskopioissasi. Toiseksi voit hallita tilikausia siirtymällä nimelliskirja >> asetuksiin >> tilikausiin. Heidän tulee noudattaa kronologista järjestystä. Kerro minulle, jos tämä on lajiteltu ongelmasi. Kiitos.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.