StandardAccounts kenkkuilee
2019-08-27
Hei!
Olen käyttänyt StandardAccountsia hyvin harvakseltaan. Keväällä, kun yritin käynnistää sen, näyttöön tuli tieto ohjelmapäivityksestä. Vaihtoehdot olivat peruuta, jolloin ohjelma sulkeutui, ja päivitä. Valitsin tietenkin "Päivitä". No, StandardAccounts päivitti itsensä ja ilmoitti sen jälkeen, että se vaatii toimiakseen OS X 10.11:n. Minulla oli tuossa vaiheessa vielä 10.10. Minäpä sitten otin ja päivitin myös käyttöjärjestelmän 10.11.6:ksi, mikä muuten on viimeinen versio käyttistä minkä vanhaan uskolliseen työjuhtaani saa.
Se ei auttanut, virheviesti vain muuttui. Liitteenä screenshotit virheviestistä ja koneeni perustiedoista sekä tekstidokumentti Apple problem report. Yritin löytää koneeltani myös lokitiedoston, mutta sellaista ei ole.
Oliko Hansan taru minun koneessani nyt sitten tässä, vai onko jotain vippaskonsteja, joilla saisin sen vielä henkiin? Olisin kovasti kiitollinen neuvoista.

Eija Lahtinen
Tämä vastaus on hyödyllinen
LähettäjäBror-Erik09:33 3 Syys 2019
Files are pending for approval
Tämä vastaus on hyödyllinen
Bror-Erik
2019-09-03
Moi,

joitakin näitä on tullut ympäri maailmaa. Uudelleenasennus 99% auttaa tässä asiassa. Eli ladatkaa uusi client osoitteesta

https://mystandard.hansaworld.com -> kirjautukaa sisään -> aukaiskaa palvelin -> ladatkaa uusi client -> asentakaa se johonkin muualle kun nykyinen - eli vaikka kansio työpöydälle josta ja aukaiskaa ohjelma tästä näin
t. Standardtuki
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.