Yhteys ei toimi
Kaarina Pilviniemi
2017-01-10
Olen useamman päivän aikana yrittänyt avata ohjelmaa (päivitys tarkastettu) tuloksetta
Linkki tiedostooni ei toimi. "Ota yhteys Hansa..jne)
Olen lähettänyt s-postia tukeen, tyhjiä viestejä vain tulee joka kerran kun yritän päästä tiedostooni.
Olen roikkunut tukipuhelimessa 2x puoli tuntia tuloksetta.
Olen täysin ymmällä. Tasa kerran pääsin tiedostooni ja sain onneksi alv raportin, mutta kun aloin päivittää
yhdistysten kirjanpitoa ohjelma jumittui, enkä ole saanut uutta yhteyttä.

Missä vika voisi olla, jos yhteyttä ei muodostu?
Nämä aktivoinnit, ovatko ne kaikki maksullisia?
Miksi numerointi toisella asiakaspaikalla toimi ilman aktivointeja , mutta toisessa ei.

Kaarina Pilviniemi
Hansa
2017-01-16
Terve Kaarina,

eli ongelma on se että kun yrität aukaista ohjelmaa niin se ei saa yhteyttä palvelimeen - mikä on yrityksen nimi mihin yrität ottaa yhteyttä niin tarkastan mikä tuolla on, plus - päivitän version jos on tarvetta
t: Hansatuki
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.