Lataaminen ei onnistu
Minna Pelkonen
2016-10-06
Olen yrittänyt ladata Standard Taloushallintoa. Minulla on Books ohjelmisto tällä hetkellä. Olinkin jo teihin kerran yhteydessä puhelimitse, mutta ongelmaa ei saatu ratkaistua. Alla yritän kuvailla mahdollisimman tarkasti, miten toimin.

Laitteeni on Mac 10.6.8. Valitsin Standard taloushallinto tuotteen lataussivulta www.standardinstall.com

Olen luonut kansion työpöydälle, mihin tallennan ohjelmiston. Tallennus sujuu normaalisti. Kansion sisältö on seuraavanlainen:

Kun käynnistän tästä Standard Accounts ohjelman, ja valitsen ohjelmasta perusikkunan, se näyttää tältä:

Jos yritän rekisteröidä tuotetta, se ilmoittaa:

Mikäköhän menee pieleen asennuksessa? Käytän Firefox selainta ver. 48.0.2

Minulla oli sähköpostiviestissä kuvakaappauksia, mitä en saanut liitettyä tähän.

Ystävällisin terveisin
Minna Pelkonen
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäHansa13:08 6 Loka 2016
Terve,
Standard Taloushallinto vaatii 10.9.x Version vähintään toimiakseen kunnolla.
Ystävällisin terveisin,
-Hansatuki
Tämä vastaus on oikein
Hansa
2016-10-06
Terve,
Standard Taloushallinto vaatii 10.9.x Version vähintään toimiakseen kunnolla.
Ystävällisin terveisin,
-Hansatuki
Jätä kommentti
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.