Ostolasku ei täsmää
Salla Kiviaho
2023-05-16
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Olen nyt saanut ostoreskontran jotenkin hallintaan vaikka ohjeita tai vastausta ei ole kuulunut.

Nyt olen syöttänyt ostolaskuja reskontraan ja osassa laskuja ALV ei tule oikein tietoihin. Laskee yhden sentin liian pieneksi tai suureksi. Tällöin tosite ei täsmää enkä saa tehtyä kirjausta loppuun. Miten tämän saa korjattua? Suurimaksi osaksi tiedot tulee oikein, joten automaattitiliöinnin tiedot on oikein.
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäHansa13:53 22 Tou 2023
Hei,

Kiitos kysymyksestä!

Onko teillä valittuna "Laske alv automaattisesti" kohdassa Ostoreskontra>>Asetukset>>Ostolaskukirjaus? Mikäli on pyydän varmistamaan että teillä on luku: 18,69919 määritelty VAT% kentässä.

Ystävällisin terveisin
HansaTuki
Tämä vastaus on oikein
Hansa
2023-05-22
Hei,

Kiitos kysymyksestä!

Onko teillä valittuna "Laske alv automaattisesti" kohdassa Ostoreskontra>>Asetukset>>Ostolaskukirjaus? Mikäli on pyydän varmistamaan että teillä on luku: 18,69919 määritelty VAT% kentässä.

Ystävällisin terveisin
HansaTuki
Salla Kiviaho
2023-05-23
Hei.
Minulla asetuksissa on tiliöinti, ostolaskut. Ei ole ostolaskukirjausta. Siellä ei ole paikkaa mihin voisi tuon luvun laittaa ts. en löydä kohtaa "Laske alv automaattisesti." Olen laittanut ALV-luvut automaattitransakitiot -välilehdelle.

Toinen kysymykseni on asiakkuudenhallinta -sivulla. Olisko jossain suomenkielistä oetusvideota, jolla voisi ottaa käyttöön sekä osto- että myyntireskontran. Vie tuhottomasti aikaa opetella käyttöä "kokeile ja korjaa" tekniikalla.
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Hei, Ohjelmaan tuki tänään pakollinen päivitys, jonka jälkeen se ei enää toimi vanhassa koneessan...
15:30 4 Heinä 2025
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.