tositteita ei pysty kirjaamaan uudelle vuodelle
Kayttaja 1
2018-01-08
Hei

Olen yrittänyt tehdä vaikka mitä mutta en onnistu aloittamaan vuoden 2018 tositteiden kirjauksia.
Onko monelllakin käyttäjällä sama vika????
t. Paavo
Tämä vastaus on oikein
LähettäjäHansa10:25 9 Tam 2018
Moi,

oletteko laittaneet kirjanpitokauden tälle vuodelle. Sitten kannattaa katsoa numerosarjat ja raporttikaudet
t. Puppe / Hansatuki
Tämä vastaus on oikein
Hansa
2018-01-09
Moi,

oletteko laittaneet kirjanpitokauden tälle vuodelle. Sitten kannattaa katsoa numerosarjat ja raporttikaudet
t. Puppe / Hansatuki
Kayttaja 1
2018-01-09
Moi, oletteko laittaneet kirjanpitokauden tälle vuodelle. Sitten kannattaa katsoa numerosarjat ja raporttikaudet t. Puppe / Hansatuki
Kyllä olen tehnyt ne kaikki ja tarkistanut moneen kertaan.

Johtuuko ongelma siitä että yhdistyksen uuden tilikauden olen tehnyt/kirjannut tällä accountsilla
ja firmani tilikauden (myös 2018) olen määritellyt Booksilla ja tällöin vielä Booksilla määrtitelty
tilikausi toimii???

t. Paavo P
Kayttaja 1
2018-01-09
Moi, oletteko laittaneet kirjanpitokauden tälle vuodelle. Sitten kannattaa katsoa numerosarjat ja raporttikaudet t. Puppe / Hansatuki
Ja että Booksissa riitti kauden voiton/tappion kirjaukseen tuloksen antaminen vuoden alussa?!
t. Paavo P
Kayttaja 1
2018-02-08
Hei!

Eipä vieläkään toimi vuoden 2018 kirjanpito (numerosarjat on annettu)
Onko teillä online-tukea ja milloin se on toiminnassa?
t.Paavo
Hansa
2018-02-09
Hei!

Minkä virheilmoituksen saatte kun kirjaatte uutta tositetta ja yritätte tallentaa?

Tukea on mahdollista saada myös sähköpostitse osoitteesta standardtuki@x3msoft.com
Vastaamme tukipyyntöihin pääsääntöisesti klo 9-16 välillä.

Ystävällisin terveisin,
Standard-tuki
Kayttaja 1
2018-02-10
LähettäjäHansa15:08 9 Hel 2018
Hei! Minkä virheilmoituksen saatte kun kirjaatte uutta tositetta ja yritätte tallentaa? Tukea on mahdollista saada myös sähköpostitse osoitteesta standardtuki@x3msoft.com Vastaamme tukipyyntöihin pääsääntöisesti klo 9-16 välillä. Ystäväl
Toistan taas:

"numero ei kuulu määritellylle numerosarjalle"

ja olen lisännyt tilikausiin ja raporttikausiin vuoden 2018

Paavo P
Hansa
2018-02-12
Hei!

Siirtykää Kirjanpito-moduuliin ja valitkaa Asetukset ja sieltä "Numerosarjat - tositteet".
Syöttäkää alas seuraavalle tyhjälle riville vuoden 2018 numerosarjat ja tallentakaa.
Tämän jälkeen voitte luoda uusia tositteita vuodelle 2018.

Ystävällisin terveisin,
Standard-tuki
Kayttaja 1
2018-02-12
Minun accountsissa ei ole kirjanpitomoduulin asetuksissa kohtaa numerosarjat!!!!!!!!!!
Ainoastaan:
- Alv-koodit
- Esi-reskontran kontrollointitilit
- Tilikaudet
- Viitesuoristukset

Paavo P
Jätä kommentti
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Takaisin listaukseen
Uusimmat viestit
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025
Merja
Hei, onko Puppe, tuki tai koko ohjelma lainkaan toiminnassa? En pääse yritykeen kirjanpitoon....
08:55 27 Kesä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.