Uuden yrityksen lisääminen, perustietojen tuonti
2013-04-14
Olen lisännyt uuden yrityksen. Kaikki perustiedot puuttuvat, mm. tilit. Menen rutiinit - tuonnit - Automaattinen. Aukeaa tyhjä ikkuna, jossa yläreunassa "uusi yritys" - valitse perusasetukset: En kuitenkaan pääse tekemään mitään valintoja, koska ikkuna on tyhjä! Vaihtoehtoisesti olen yrittänyt kopioida toisesta yrityksestä: rutiinit - viennit -perustietovienti, ja laittanut täällä täpän kaikkiin kohtiin. Ja sen jälkeen olen yrittänyt siirtää tämän tiedoston uuteen yritykseen. Ei onnistu. Pääsen valitsemaan haluamani sisäänluettavan tiedoston, mutta sen jälkeen ei enää tapahdu mitään. Missä on ongelma??
Jätä kommentti
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Uusimmat viestit
Hei, Ohjelmaan tuki tänään pakollinen päivitys, jonka jälkeen se ei enää toimi vanhassa koneessan...
15:30 4 Heinä 2025
Småbönders Handelslag
Uusittiin taloushallinto-paketin ajalle 1.7-31.8.2025, maksu meni pankkitililtä mutta sitten Standar...
09:37 1 Heinä 2025

Seuraamme foorumia toimistotunteina ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 24 tunnin sisällä

Voit tilata ilmoitukset mistä tahansa tämän keskustelupalstan postauksesta valitsemalla tähtikuvakkeen aiheluettelon oikeasta yläkulmasta. Sinun on kirjauduttava sisään käyttääksesi tätä toimintoa.