Kan inte köpa på marknadsplatsen
Studio Stefan Nilsson AB
2018-04-04
Hej,

Jag kan inte köpa på marknadsplatsen.
VARFÖR????

Studio Stefan Nilsson AB
Nr1032027
Studio Stefan Nilsson AB
2018-04-05
Hej,

Nu har de ordnat i stockholm så jag kan handla men ni vill ha 598 för en månad fast det kostar 299.

Studio Stefan Nilsson AB
Kund 1032027
Files are pending for approval
Per
2018-04-05
Hej Stefan.

Tack för ditt meddelande.

Vi fick höra att du inte har möjlighet att välja "Svenska" som språk i forumet, varför du postat detta i det engelska forumet.
Vi skulle väldigt gärna vilja att du tar en skärmdump på hur det ser ut här i forumet när du befinner dig på denna sidan.
Inkludera botten av forumet (där du kan välja land) samt adressfältet längst upp där du skriver in namnet på hemsidan.
Tack.

"Nu har de ordnat i stockholm så jag kan handla men ni vill ha 598 för en månad fast det kostar 299."

Prova med att gå till marknadsplatsen igen,
ändra antal månader från 1 ända upp till 5, och sedan ned till 1 igen.
Får du fortfarande kostnaden 598 kr?

Mvh.
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2018-04-05
Hej,

Har nu ändrat mina företagsuppgifter, adress och telenr.
så de står i rätt ruta.Bild 1
Försökte ändra betalningssätt från faktura till kort men det går inte, se bild 1 Det går bara att välja invoice

Ja nu blir det bara för en månad 299 kr. Bild 2

Angående adress till forum, så om jag ändrar till /swe/ från eng så kommer jag rätt. Det kan vara en gammal länk jag har sparat som spökar. Din länk går att byta språk i.

Så då är det bara att jag vill kunna betala med kort som inte fungerar.

Mvh Stefan
Per
2018-04-05
Hej.

Har du per idag en aktiv prenumeration?

För att kunna ändra betalningssätt från faktura till kontokort så måste du avsluta ditt abonnemang i slutet av månaden, ändra betalningsmetod och så välja att abonnera igen.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Studio Stefan Nilsson AB
2018-04-05
Hej,

Okej då ska jag försöka med det i slutet av denna månad.

// Stefan
Per
2018-04-05
Gör så, och återkom ifall du fortfarande upplever detta.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
kevin
Hi, we are currently testing Standard Accounts. We often get the message concurrent user limi...
15:19 24 Jun 2025
Please, also check the node, as it is not reachable, this is happening recurrently: Previsto: Run...
17:16 10 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.