Account closed
Projektor Utbildning AB
2018-03-19
Alla fakturor betalda och bokade enligt Therese d'Ailly, som lovat idag att systemet ska fungera. Det gör det alltså inte!

Misstänker att det beror på att det finns två olika mailadresser registrerade. Har försökt kommunicera om detta ett antal gånger här på Forum men utan svar. Tyvärr fungerar ingen av mailadresserna just nu p g a serverproblem, men jag kan nås på birgitta.forsell@icloud.com. Och vill gärna att ni åtgärdar det här snarast!
Hälsningar

Bigitta
Projektor Utbildning AB
Per
2018-03-20
Hej.

Konto 1031454 var låst ,har öppnat det upp nu.
Samtliga andra konton är låsta, så du skall inte längre riskera att logga in på fel konto.

Meddela oss ifall du inte kommer in, så skall vi undersöka det närmare.
Tack.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Projektor Utbildning AB
2018-04-06
Jag kommer fortfarande inte in på Forsell&Billgren - no response from network.
Dessutom är plötsligt är det mesta av tidigare kommunikation borta från den här tråden, inkl ditt svar från igår - 5 april

Företaget är dock "running" enligt My Standard, men det hjälper ju inte. Och det "tomma" företaget ligger fortfarande kvar. Kanske inte så bra?

När jag loggar in så kommer User1 upp. Jag har ingen login till det, men om jag kör cancel så dyker alltså F&B upp. Sedan är det stopp.

Per
2018-04-10
Låser denna tråden då du redan har en aktiv tråd på sverige-forumet, vänligen fortsätt där:

http://forum.hansaworld.com/swe/StandardAccountsForum/viewmessage/4776/8337806

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
kevin
Hi, we are currently testing Standard Accounts. We often get the message concurrent user limi...
15:19 24 Jun 2025
Please, also check the node, as it is not reachable, this is happening recurrently: Previsto: Run...
17:16 10 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.